poniedziałek, 16 września 2013

Informacja

Ostatnimi czasy zaśmiecam was moją małą biurokracją, jednak chciałabym, żeby nic nie rozgrywało się za zamkniętymi drzwiami. Dziś pojawiam się z niewesołą informacją: Casparow zrezygnowała ze stażu, a powodem okazał się brak czasu. Najmocniej przepraszam oczekujących na wykonanie zlecenia. Na chwilę obecną jestem zmuszona przenieść Was do Wolnej Kolejki, jednak mam nadzieję, że z czasem uda nam się Was przygarnąć i mimo to dostaniecie ocenę. Broz-Tito, Midori, Raylie, Aleey, gdy tylko nadarzy się taka okazja, zostaniecie ocenione według daty zgłoszenia.

Obecnie wszystkie oceniające pracują nad ocenami, nie obawiajcie się zastoju. 

14 komentarzy:

  1. To może następnym stażystkom nie pozwalać przyjmować blogów do kolejki, tylko niech ocenią te z wolnej? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też jest pomysł i przyznam, że o nim nawet myślałam. Niestety obecnie nie mamy nikogo chętnego na staż. No i oczywiście muszę brać pod uwagę preferencje potencjalnego oceniającego. Mam nadzieję, że uda nam się z tym jakoś wyrobić, żeby nikt nie odszedł poszkodowany...

      Usuń
  2. Szkoda, no ale mówi się trudno. :( Pomysł z wolną kolejką dla stażystów jest bardzo dobry, popieram. Tymczasem ja wracam do dziergania mojej nowej ocenki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, Siiri, nie mam nic przeciwko temu, żebyś to ty oceniła mój blog. :)

    (niebianskie-pola.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że Casparow odeszła, ale cóż... W porządku, mogę poczekać w WK ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. No dobra, ja też mogę czekać, nie ma rady. Chyba, że któraś z was, pełnoprawnych oceniających, chce ocenić mój blog. Od razu mówię, że jest ładny, krótki, ładny, schludny, krótki i jeszcze raz ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała aktualizacja: ocenki się piszą, żyjemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję. Czekam z niecierpliwością na kolejną ocenkę :)

      Usuń
  7. A ja mam takie troszkę sceptyczne pytanie: Czy Wasze kolejki będą kiedykolwiek otwarte?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak uporam się z blogami, które mam do oceny, kolejka zostanie otwarta. :)

      Usuń
  8. Czekamy i czekamy, wszędzie zastój z ocenkami i nie ma co czytać :c.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, hej, hej ;)
    Jako, że już od ponad dwóch miesięcy nie pojawiła się ocena, a i nie ma żadnej informacji o zawieszeniu ocenialni Katalog chyba będzie zmuszony usunąć Waszą ocenialnię ze spisu. Prosiłabym o skontaktowanie się z Katalogiem, inaczej ocenialnia zostanie usunięta./Claire

    OdpowiedzUsuń
  10. https://proces-fanfic.blogspot.com/?m=1

    Zapraszam na opowiadanie sevmione:)

    OdpowiedzUsuń